SCANKAB NORDIC SØGER BUSINESS APPLICATION SUPPORTER

Har du lyst til at deltage i videreudviklingen af virksomhedens IT- og ERP-løsninger med henblik på bedre udnyttelse af data og systemer? Så kunne dette være muligheden for dig.

Til vores hovedkontor i Aarup, nær Odense, søger vi en Business Application Supporter, der kan deltage i implementeringen og den løbende udvikling af vores systemer i samarbejde med koncernens IT-afdeling.

Vi forventer, at du har praktisk og/eller teoretisk kendskab til programmeringssprog, at du holder dig ajour med den seneste udvikling inden for dit felt, samt at du altid er på forkant med relevante løsninger.

DINE PRIMÆRE OPGAVER

  • Deltagelse i implementering af nye systemer
  • Systemvedligeholdelse og videreudvikling af applikationer
  • 1.-level brugersupport og brugerhåndtering
  • Koordinering af opgaver i samarbejde med vores koncern-IT-afdeling
  • Opgavestyring med eksternt ERP-konsulenthus
  • Fungere som bindeled for datagrundlag til Power BI m.m. i samarbejde med vores Business Controller
  • Deltage i og sikre fremdrift i relaterede IT-projekter
  • Rejseaktivitet kan forekomme

Vi forestiller os, at du har en IT-faglig eller controller-baggrund, men frem for alt har du lyst og nysgerrighed til at arbejde med nye systemer.

Som Business Application Supporter har du en analytisk tilgang til problemstillinger og deres løsninger, og du sætter pris på struktur, systematik og dokumentation. Du lytter til og forstår forretningens ønsker og krav og kan omsætte dem til projektbeskrivelser.

VORES FORVENTNINGER TIL DIG

  • Engelsk på forretningsniveau
  • Gerne erfaring med Visual Studio Code (VB) eller lignende programmeringssprog
  • Gerne kendskab til .NET WPF
  • Gerne erfaring med Oracle- eller SQL-servermiljø
  • Kendskab til ERP er en fordel, men ikke et krav
  • Evne og især lyst til at forbedre eksisterende processer
  • Stort overblik, og du trives med ansvar

Du tilbydes et attraktivt job i en dynamisk organisation. Omgangstonen er uformel, og du kommer til at arbejde blandt dygtige og kvalitetsbevidste kollegaer. Du skal arbejde tæt sammen med vores Business Controller og Financial Manager.

Du får en høj grad af frihed under ansvar, hvor du selv styrer den daglige planlægning samt opgaveløsning. Du vil opleve en travl og udfordrende hverdag med gode muligheder for at påvirke både opgaver og indhold.

Ambitionerne er høje, og du vil blive tilbudt en attraktiv lønpakke, der modsvarer dine kvalifikationer.

Du vil få din daglige gang på kontoret i Aarup, hvor der på alle måder er højt til loftet.

Har du spørgsmål eller vil du gerne vide mere, er du velkommen til at kontakte vores Financial Manager, Allan Jørgensen, på mail alj@scankab.dk eller telefon +45 6029 7214.

Send din ansøgning med relevant information til ansogning@scankab.dk. Alle ansøgninger behandles fortroligt og destrueres i henhold til GDPR-reglerne.