VIL DU SPILLE EN CENTRAL ROLLE I VORES FORSYNINGSKÆDE ?

Vil du være en del af en vækstorienteret og teknisk virksomhed med fart på, kort fra idé til handling og fokus på kvalitet og pålidelige løsninger? Er nysgerrighed din stærkeste kompetence og har du lyst til at spille en central rolle i en teknisk branche med højt tempo og stærke vækstambitioner?

Vi søger en struktureret og handlekraftig indkøbsassistent til vores indkøbsteam i en førende kabelvirksomhed. Du arbejder systematisk og proaktivt med dine opgaver og trives i en hverdag med mange kontaktflader og faste deadlines.

Hvad kan vi tilbyde dig?

  • Faglig udvikling og muligheden for at lære om en nichebranche
  • En flad organisation med korte beslutningsveje
  • En spændende stilling i en virksomhed i vækst
  • Gode kolleger og en uformel omgangstone
  • God pension og sundhedsforsikring
  • Løn efter kvalifikationer

Hvad bliver dine primære arbejdsopgaver?

I rollen bliver du en nøgleperson i vores indkøbsteam, hvor du har daglig kontakt til vores leverandører, herunder opgaver som tilbudsindhentning, ordreafgivelse og indsamling af tekniske specifikationer. Du vil arbejde tæt sammen med virksomhedens afdelinger, hvor du er med til at kvalitetssikre vores produkter og optimere vores lagerbeholdning. En vigtig del af dit arbejde bliver at være med til at vedligeholde vores stamdata og løbende forbedre indkøbs-flowet, samt håndterer ordrebekræftelser, pakkelister og eventuelle reklamationer.

Hvem er du?

Vi forestiller os, at du har solidt købmandskab og forretningsforståelse, krydret med en stor portion nysgerrighed. Du nyder at arbejde i ERP-systemer som f.eks. NAV og Excel. Vi leder efter et nyt medlem til Scankab-familien, der har lyst til at lære kabelverdenen at kende. Du kommunikerer flydende på dansk, og har solide engelskkundskaber. Som kollega er du proaktiv og imødekommende, samt selvkørende, løsningsorienteret og elsker en god udfordring.

Om os
Scankab er en førende aktør inden for kabelløsninger til industri, byggeri og infrastruktur. Vi er kendt for høj kvalitet, solid teknisk rådgivning og langvarige kunderelationer. Med en virksomhed i vækst søger vi nu en struktureret og engageret indkøbsassistent til at styrke vores indkøbsafdeling.

SØG STILLINGEN HER

Ansøgningsfrist
Vi afholder samtaler i september med opstartsdato 1. januar 2026 og ser derfor frem til at modtage din motiveret ansøgning, CV og eventuelle bilag snarest muligt. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte vores Purchase Manager, Mikkel Haarling Skov, på mhs@scankab.dk eller tlf. 2598 0605.