ER DU INTERESSERET I INDKØB I ET INTERNATIONALT KABELUNIVERS?

- SÅ ER DU MÅSKE DEN INDKØBSELEV, VI SØGER TIL VORES HOVEDKONTOR I AARUP

Bliv en del af et uformelt miljø med alsidige opgaver
Som indkøbselev hos Scankab sørger vi for, at du får et godt afsæt for at kunne udvikle dig både personligt og fagligt, og at du bliver introduceret for alle aspekter i vores indkøbsafdeling. Vi oplærer dig i alle daglige processer, og du får kontakt til hele virksomhedens organisation samt leverandører.

Efter en introduktionsperiode bliver du en fast del af vores indkøbsafdeling med ansvar for dine egne arbejdsområder og opgaver. Vi hjælper dig godt på vej, og på nuværende tidspunkt har vi én anden elev under uddannelse og en tidligere elev ansat, som du har rig mulighed for at sparre med i hverdagen.

Konkrete arbejdsopgaver

  • Daglig kontakt til vores leverandører, support for vores salgsafdeling og tæt samarbejde med vores lager
  • Indhente indkøbspriser og udarbejde indkøbsordrer
  • Disponere, oprette stamdata på nye produkter og ajourføre stamdata i Dynamics NAV
  • Tage dig af diverse ad-hoc opgaver/administrative opgaver og være back-up for dine kolleger i indkøbsafdelingen

Vores forventninger til dig er, at du:

  • Har bestået/består HHX, EUX, EUD eller lign. senest medio 2022
  • Brænder for en uddannelse inden for indkøb
  • Er selvstændig og har gode evner til at planlægge og styre din egen tid og indsats
  • Er vant til at anvende IT som arbejdsredskab
  • Kan begå dig på dansk og engelsk i både skrift og tale og gerne have god forståelse for tysk

Ansøgningsfrist
Vi afholder løbende samtaler, så vi modtager gerne din ansøgning hurtigst muligt. Send din ansøgning samt CV og eventuelle bilag til ansogning@scankab.dk. Opstart i september 2022 eller efter aftale.
Har du nogen spørgsmål, er du velkommen til at kontakte vores indkøber, Mikkel Skov, på mail: mhs@scankab.dk eller tlf. 6343 1556.